Poszukujemy pracownika do zarządzania fermą drobiu Broedveen BV w miejscowości Gasselternijveenschemond.

Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań ?

W roli zastępcy, razem z kierownikiem fermy, będziesz odpowiedzialny za realizowanie zadań związanych z niezbędnym wsparciem managera hodowli drobiu w jego codziennych obowiązkach.

Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:

  • Zarządzanie/koordynowanie pracy ok. 5-6 osobowego zespołu zatrudnionego w fermie,
  • Pełnienie funkcji koordynatora i realizowanie codziennych obowiązków związanych z  hodowlą drobiu (m.in. kontrola nad dobrostanem zwierząt),
  • Realizowanie codziennych zadań administracyjnych związanych z hodowlą,
  • Monitorowanie kosztów związanych z funkcjonowaniem hodowli,
  • Realizowanie okresowych kontroli z wyznaczonymi w tym celu instytucjami/przedstawicielami (m.in. weterynarzem),
  • Troska o należyty stan higieniczny hodowli,
  • Udział w wieczornych i weekendowych zmianach,
  • Udzielanie niezbędnego doradztwa pracodawcy.

Dla jakiej organizacji zamierzasz pracować ?

Plukon Food Group jest jedną z największych firm w Europie, działających na rynku przemysłu spożywczego. Zajmujemy się produkcją i przetwórstwem drobiu. Produkujemy produkty świeże oraz dania gotowe.  Plukon posiada 28 zakładów zlokalizowanych w 6 krajach, w których łącznie pracuje około 6000 pracowników.

Broedveen BV usytuowana jest w miejscowości Gasselternijveenschemond, okolice Drenthe. Jest to nowoczesna i rozwojowa ferma, produkująca jaja dla wylęgarni Optibrut GmbH w Nordhorn (Niemcy).

Kogo szukamy ?

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego, holenderskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
  • wykształcenie min. średnim,
  • z umiejętnością zarządzania,
  • ze znajomością zagadnień z zakresu technologii, hodowli zwierząt (doświadczenie w hodowli drobiu będzie dodatkowym atutem).

Kompetencje:

  • poszukujemy osoby posiadającej zdolności przywódcze, wykazującej się inicjatywą w działaniu,
  • komunikatywnej, potrafiącej zarządzać relacjami,
  • elastycznej w kwestii godzin pracy,
  • dokładnej, posiadającej wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i administracyjne,
  • zorientowanej na jakość i wyniki.

Co oferujemy ?

  • będziesz pracować w organizacji w miłej atmosferze,
  • na tym stanowisku otrzymasz konkurencyjne wynagrodzenie, dostosowane do Twojego doświadczenia,
  • możliwość awansu na stanowisko Business Managera,
  • oferujemy pomoc w zakwaterowaniu.

Jesteś zainteresowany ?

Jeśli jesteś zainteresowany pracą dla nas prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres email : k.knol@optibrut.de,  bądź prześlij listownie na adres :

Broedveen BV, t.a.v. K. Knol, p/a Dalweg West 16, 7676 TA Westerhaa.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące oferty pracy skontaktuj się z Klaas Knol pod numerem telefonu + 49 653259753.

 

Menu